Lila-Lo

Live, Laugh, Love

Laurence, eigenaresse van Lila-lo, is een blogger uit Eindhoven op het gebied van lifestyle, reizen, muziek, hotspots en eten. Haar doel is om al haar volgers op social media (met focus op Instagram) te inspireren en te enthousiasmeren gedurende haar dagelijkse leven. Laurence is gek op reizen en het bezoeken van steden, cafés en restaurants. Van alles wat ze tegenkomt, maakt ze mooie foto’s die ze deelt met haar volgers. Op haar eigen website houdt ze een blog bij over alles wat ze meemaakt en ervaart.

Huisstijlontwikkeling

Om een nieuw merk zoals Lila-lo de juiste look & feel te geven, passend bij wat Lila-lo wil uitstralen en vertellen, werd het tijd voor een upgrading: het ontwikkelen van een exclusieve huisstijl die doorvertaald kan worden naar alle communicatiemiddelen. Omdat Lila-lo wil opvallen, heeft Studio Bonkend gekozen voor exclusieve kleuren; goud, fel roze en donkerblauw. Dit is de basis voor de nieuwe huisstijl. 

Dosis of inspiration by Laurence

Lila-lo heeft ook bij Studio Bonkend een sessie gehouden over online communicatie, met de focus op de social media kanalen. Het is een complexere wereld dan we denken. Daarom is het van belang om af en toe met experts te brainstormen en ook onze eigen strategie regelmatig aan te passen. 

Lila-Lo

Live, Laugh, Love

Laurence, eigenaresse van Lila-lo, is een blogger uit Eindhoven op het gebied van lifestyle, reizen, muziek, hotspots en eten. Haar doel is om al haar volgers op social media (met focus op Instagram) te inspireren en te enthousiasmeren gedurende haar dagelijkse leven. Laurence is gek op reizen en het bezoeken van steden, cafés en restaurants. Van alles wat ze tegenkomt, maakt ze mooie foto’s die ze deelt met haar volgers. Op haar eigen website houdt ze een blog bij over alles wat ze meemaakt en ervaart.

Huisstijlontwikkeling

Om een nieuw merk zoals Lila-lo de juiste look & feel te geven, passend bij wat Lila-lo wil uitstralen en vertellen, werd het tijd voor een upgrading: het ontwikkelen van een exclusieve huisstijl die doorvertaald kan worden naar alle communicatiemiddelen. Omdat Lila-lo wil opvallen, heeft Studio Bonkend gekozen voor exclusieve kleuren; goud, fel roze en donkerblauw. Dit is de basis voor de nieuwe huisstijl. 

Dosis of inspiration by Laurence

Lila-lo heeft ook bij Studio Bonkend een sessie gehouden over online communicatie, met de focus op de social media kanalen. Het is een complexere wereld dan we denken. Daarom is het van belang om af en toe met experts te brainstormen en ook onze eigen strategie regelmatig aan te passen. 

Strategie

Kernwaarden

Creatie

Look & Feel
Huisstijlontwikkeling

Realisatie

Logo
Visitekaartje
Webdesign

Moodboard huisstijlontwikkeling Lila-lo
Logo Lila-lo
Typografie Lila-lo
Visitekaartjes Lila-lo
Webdesign Lila-loWebdesign Lila-lo
Moodboard huisstijlontwikkeling Lila-lo
Logo Lila-lo
Typografie Lila-lo
Visitekaartjes Lila-lo
Webdesign Lila-loWebdesign Lila-lo

De koffie staat klaar!

Benieuwd naar hoe wij jouw merk kunnen kleuren en versterken? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend en vooral inspirerend kennismakingsgesprek. Studio Bonkend is gevestigd op Sectie-C, dé creatieve broedplaats van Eindhoven. Bel +31407872969 of mail naar info@studiobonkend.nl.

De koffie staat klaar!

Benieuwd naar hoe wij jouw merk kunnen kleuren en versterken? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend en vooral inspirerend kennismakingsgesprek. Studio Bonkend is gevestigd op Sectie-C, dé creatieve broedplaats van Eindhoven. Bel +31407872969 of mail naar info@studiobonkend.nl.

Look & feel Foodtruck Heyde HoeveFood experience Bonbonderonsje