Hoevenaer

Buitengewoon Lekker!

Hoevenaer Duroc varkensvlees is bijzonder smaakvol door de gemarmerde structuur van het vlees. Hoevenaer is heerlijk mals, sappig vlees en bovendien van nature rijk aan eiwitten. De Hoevenaer Duroc varkens leven op boerderijen in de Brabantse Peel. Ze zorgen voor het welzijn van de varkens en hebben volop aandacht voor het behoud van de natuurlijke omgeving. Ook weten de boeren wat er speelt in de wereld en nemen verantwoording.

Een nieuw merk in de markt

Studio Bonkend stond aan de wieg van het ontstaan van dit ambachtelijke merk. Speciaal voor de retail ontwikkeld. Met de slogan ‘Buitengewoon lekker!’ zet Bonkend het merk Hoevenaer in de markt. De buitengewoon lekkere smaak van dit Duroc varkensvlees, van Nederlandse herkomst, voldoet aan het keurmerk ‘Beter Leven’ met 1 ster.

Storytelling

Hoevenaer is een goed voorbeeld van een merk met een verhaal. Door het inzetten van Storytelling, ontstaat een hechte band met de doelgroep. Naast traditionele communicatiemiddelen is het goed om te communiceren via de website en social media. Social media zorgt voor een groot bereik en vergroot de naamsbekendheid. Daarnaast resulteert het ook in meer traffic naar de website. Studio Bonkend maakte een duidelijk plan voor de merkpositionering van Hoevenaer. Hierin werd de online strategie uitgestippeld.

Hoevenaer

Buitengewoon Lekker!

Hoevenaer Duroc varkensvlees is bijzonder smaakvol door de gemarmerde structuur van het vlees. Hoevenaer is heerlijk mals, sappig vlees en bovendien van nature rijk aan eiwitten. De Hoevenaer Duroc varkens leven op boerderijen in de Brabantse Peel. Ze zorgen voor het welzijn van de varkens en hebben volop aandacht voor het behoud van de natuurlijke omgeving. Ook weten de boeren wat er speelt in de wereld en nemen verantwoording.

Een nieuw merk in de markt

Studio Bonkend stond aan de wieg van het ontstaan van dit ambachtelijke merk. Speciaal voor de retail ontwikkeld. Met de slogan ‘Buitengewoon lekker!’ zet Bonkend het merk Hoevenaer in de markt. De buitengewoon lekkere smaak van dit Duroc varkensvlees, van Nederlandse herkomst, voldoet aan het keurmerk ‘Beter Leven’ met 1 ster.

Storytelling

Hoevenaer is een goed voorbeeld van een merk met een verhaal. Door het inzetten van Storytelling, ontstaat een hechte band met de doelgroep. Naast traditionele communicatiemiddelen is het goed om te communiceren via de website en social media. Social media zorgt voor een groot bereik en vergroot de naamsbekendheid. Daarnaast resulteert het ook in meer traffic naar de website. Studio Bonkend maakte een duidelijk plan voor de merkpositionering van Hoevenaer. Hierin werd de online strategie uitgestippeld.

Strategie

Strategische sessies
Why How What
Kernwaarden
Doelstellingen
Merkpositionering

Creatie

Conceptontwikkeling
Kapstokhaakje
Pay-off
Look & Feel

Realisatie

Logo
Briefpapier
Folders
Flyers
Fotografie
Rolbanners
Verpakkingen
Signing
Website

Logo Hoevenaer
Button communicatie Hoevenaer
Sfeerfoto vleeswaren Hoevenaer
Verpakking Hoevenaer
Promotiemiddel voor Albert Heijn - Hoevenaer vleeswaren
Pay-off 'Buitengewoon lekker'
Sfeerfoto vleeswaren Hoevenaer

De koffie staat klaar!

Benieuwd naar hoe wij jouw merk kunnen kleuren en versterken? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend en vooral inspirerend kennismakingsgesprek. Studio Bonkend is gevestigd op Sectie-C, dé creatieve broedplaats van Eindhoven. Bel +31407872969 of mail naar info@studiobonkend.nl.

De koffie staat klaar!

Benieuwd naar hoe wij jouw merk kunnen kleuren en versterken? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend en vooral inspirerend kennismakingsgesprek. Studio Bonkend is gevestigd op Sectie-C, dé creatieve broedplaats van Eindhoven. Bel +31407872969 of mail naar info@studiobonkend.nl.

Advertentie HOV2 Gemeente NuenenAutobelettering Zweegers Onderhoudsgroep