LA | Architecten Ingenieurs

Versterkende en karakteristieke architectuur, voor mens en omgeving

Wanneer twee bedrijven fuseren, worden de krachten gebundeld. Bij de fusie van Leenders Architecten & Ingenieurs en Anne-Marie Pors heeft Studio Bonkend de opdracht gekregen om voor deze samenwerking een nieuwe identiteit te ontwikkelen.

Rebranding. Nieuwe identiteit door krachten te bundelen

Onder de nieuwe naam, LA | Architecten & Ingenieurs, creëren zij mogelijkheden om mensen beter te laten wonen, werken en leven. Iedereen voelt zich beter in een prettige woonomgeving en daarbij is een goed ontwerp de sleutel tot succes. Deze experts bewaken altijd een zeker evenwicht tussen kwaliteit, tijd en budget en zorgen in overleg met de opdrachtgever voor het beste resultaat.

Door middel van een communicatieconcept, een bijbehorend logo, een onderscheidende huisstijl, diverse communicatiemiddelen en een website is deze rebranding gecommuniceerd en gepresenteerd. De huisstijl is strak, modern en onderscheidend, met neutrale, aardse en warme kleuren. In het logo zijn de L en A verwerkt, die verwijzen naar de oude naam Leenders Architecten. Het beeldmerk suggereert een gebouw, omgeving en architectuur.

LA | Architecten Ingenieurs

Versterkende en karakteristieke architectuur, voor mens en omgeving

Wanneer twee bedrijven fuseren, worden de krachten gebundeld. Bij de fusie van Leenders Architecten & Ingenieurs en Anne-Marie Pors heeft Studio Bonkend de opdracht gekregen om voor deze samenwerking een nieuwe identiteit te ontwikkelen.

Rebranding. Nieuwe identiteit door krachten te bundelen

Onder de nieuwe naam, LA | Architecten & Ingenieurs, creëren zij mogelijkheden om mensen beter te laten wonen, werken en leven. Iedereen voelt zich beter in een prettige woonomgeving en daarbij is een goed ontwerp de sleutel tot succes. Deze experts bewaken altijd een zeker evenwicht tussen kwaliteit, tijd en budget en zorgen in overleg met de opdrachtgever voor het beste resultaat.

Door middel van een communicatieconcept, een bijbehorend logo, een onderscheidende huisstijl, diverse communicatiemiddelen en een website is deze rebranding gecommuniceerd en gepresenteerd. De huisstijl is strak, modern en onderscheidend, met neutrale, aardse en warme kleuren. In het logo zijn de L en A verwerkt, die verwijzen naar de oude naam Leenders Architecten. Het beeldmerk suggereert een gebouw, omgeving en architectuur.

Strategie

Strategische sessie
Why How What
Kernwaarden

Creatie

Kapstokhaakje
Look & Feel
Naam ontwikkeling
Pay-off

Realisatie

Logo
Visitekaartje
Briefpapier
Envelop
Website
Uitnodiging

Zweergers_NEW
la_3d
la_web
iconen
la_mock-up_op_web_02
overleg
la_notebook-web
versterkende
la_business_card_mockup_1

De koffie staat klaar!

Benieuwd naar hoe wij jouw merk kunnen kleuren en versterken? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend en vooral inspirerend kennismakingsgesprek. Studio Bonkend is gevestigd op Sectie-C, dé creatieve broedplaats van Eindhoven. Bel +31407872969 of mail naar info@studiobonkend.nl.

De koffie staat klaar!

Benieuwd naar hoe wij jouw merk kunnen kleuren en versterken? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend en vooral inspirerend kennismakingsgesprek. Studio Bonkend is gevestigd op Sectie-C, dé creatieve broedplaats van Eindhoven. Bel +31407872969 of mail naar info@studiobonkend.nl.

Kopjes blauw met illustraties voor Restaurant Smaek