Waarom signing de beleving van een merk versterkt

 In Nieuws

Hoe worden klanten of bezoekers getriggerd en geprikkeld zonder dat ze jouw merk of bedrijf kennen? Hieronder een inspirerende case over hoe signing een bijdrage kan leveren aan de beleving van een merk.

Centrum voor de Kunsten Eindhoven (CKE), heeft haar huisvesting in 2016/2017 geheel gerenoveerd en verbouwd. Studio Bonkend is vanaf het begin af aan betrokken geweest bij deze renovatie. Ook zijn we medeverantwoordelijk geweest voor de bewegwijzering in het open en moderne gebouw en de opvallende lichtreclame aan de gevel. We hebben unieke keyvisuals ontworpen die we gebruiken in de communicatie en een logo voor het nieuwe Café C ontwikkeld. De signing op de ramen aan de buitenzijde van het gebouw is zojuist afgerond. 

De vele facetten van CKE

CKE heeft een veelzijdig lesaanbod op het gebied van creativiteit. Dit laten zij zien door middel van een sterk concept, wat doorvertaald wordt in alle communicatie uitingen. De duidelijke en opvallende belettering op de gevel (een combinatie van beelden, kleur en quotes) laat direct zien waar CKE voor staat en geeft de huisvesting nog meer body en extra uitstraling.

De meerwaarde van een herkenbare signing

CKE is gevestigd op een aantrekkelijke zichtlocatie, een drukke kruising in hartje centrum van Eindhoven, waar overdag én ’s nachts veel verkeer passeert. Daarom is een unieke kans om bezoekers en voorbijgangers in één oogopslag te prikkelen en te enthousiasmeren. Daarnaast draagt de signing bij aan de herkenbaarheid van de organisatie. 

Belettering zorgt ervoor dat het verhaal en de identiteit van jouw merk, op de juiste manier zichtbaar wordt en de ontvanger het verhaal op eigen wijze kan beleven en ervaren. Meer weten? Bekijk dan hier het hele project.

De metamorfose van een markante huisvesting! Samen met CKE hebben we ervoor gezorgd dat hun krachtige ambitie doorvertaald is in hun communicatie én uitstraling. Dit veelzijdige project is een pareltje waar we trots op zijn!